тренирай

Програма за маса от Майк Матаразо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 29 юни 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Майк Матаразо е един най-масивните бодибилдери излизали на сцената и определено знае как се правят мускули. Тук някой може да ми опонира - да бе да със стероиди всеки знае , нали писа преди че има троен байпас. ОК може и да има право но не съвсем.

Първо, в професионалния спорт без стероиди не може - просто няма да оцелееш.

Второ, голяма част от тях приемат тези медикаменти под лекарски контрол и с далеч по малки дози от колкото "местните звезди" в залата, които се "боцкат на око" или както там пишело в нета.

Трето, повечето са изградили основния си размер с много здрави тренировки, правилно хранене и възстановяване.Да не забравяме,че Рони Колман печели световното през 91-ва и се явява на първата си Олимпия, напълно натурален.

Та да се върнем на Матаразо. Започва с тежестите на 16, с цел да стане "малко по як" за бокса който практикувал по това време. До 17 годишен се е лутал от програма на програма без особен напредък. Един прекрасен ден собственика на залата в която тренира му надрасква на един лист една основна програма.Майк е бил достатъчно умен за да поеме съвета и следва програмата стриктно, след 5 години тренировки тежи вече 118 кг!? А ръцете му прескачат линията от 53 см.

Ето и програмата:

Понеделник

Гърди:

  1. Бенч - преса  4х8-12
  2. Бенч - преса от наклон  4х8-12
  3. Флайс  4х8-12

Гръб:

  1. Гребане с Т-щанга  4х8-12
  2. Гребане с дъмбел  4х8-12
  3. Гребане на скрипец 4х8-12
  4. Придърпване на горен скрипец 4х8-12

Сряда

Бедра:

  1. Клек 4х8-12
  2. Лег-преси 4х8-12
  3. Хекен клек 4х8-12

Задни бедра:

  1. Мъртва тяга с прави крака 4х8-12
  2. Сгъване на краката от лег 4х8-12

Прасци:

  1. Повдигане на пръсти от стоеж 4х8-12

Петък

Рамо:

  1. Раменни преси зад врат 4х8-12
  2. Придърпване на щанга към брадичката 4х8-12
  3. Разтваряне с дъмбели в страни от стоеж 4х8-12
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон 4х8-12

Трапец:

  1. Повдигане на раменете с дъмбели 4х8-12

Бицепс:

  1. Сгъване с щанга 6х8-12
  2. Сгъване с дъмбели 4х8-12

Трицепс:

  1. Френско разгъване от лег 6х8-12
  2. Разгъване на скрипец 4х8-12

Разбирасе за да бъде пълноценна програмата трябва здраво хранене и добра почивка.Тази тренировка Майк е съчетавал и с тренировките по бокс, за това се е хранел "като луд'' по това време.Връщайки се назад Майк споделя,че най-вероятно в тези дни той е поемал поне по 7000 калории на ден - това е уникално голямо количество, но той се е нуждаел от всяка една калория за да се възстанови и расте.

В никакъв случай не съветвам да се тъпчете с по 7 хиляди калории, но всеки може да си направи определени изводи.Тази програма е класически три дневен сплит съставена от предимно базови упражнения, доста симетрично подредена в седмицата. Плюс много храна и се получава една масивна физика. Разбира се по тозва време Матаразо не е изглеждал като професионалист, но е имам предостатъчно материал да обработва, за да стане един ден Шампиона на народа!

Е приятели, ето още една идея за вашите тренировки...

 

 Майк Матаразо

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви покажа една тренировка, която може да прилагате с успех когато нямате особено много време. Вече би трябва да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В днешната статия ще видим един страхотен начин, как да тренираме цялото си тяло когато разполагаме само с чифт дъмбели. Нека... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.