Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Мускули за броени минути

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 08 юни 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Днес ще ви покажа една тренировка, която може да прилагате с успех когато нямате особено много време. Натоварването на мускулите в никакъв случай не е правопропорционално на прекараното време в залата. Едно трябва да е ясно няма точно конкретен брой тренировки които човек трябва да направи за да постигне определена цел.

Иронията на всичко това е , че масовите тренировки рекламирани така шумно отнемат адски много време и ресурси, а резултатите на моменти са доста спорни.

Лично аз винаги съм бил привърженик на кратките тренировки с достатъчно почивни дни. Просто не виждам логика в противното.Но това е друга тема.

Днес ще ви предоставя една тренировка, която може да се използва в моменти когато сте притеснени от времето или пък търсите разнообразие и нещо различно. Всичко ще ви отнеме един час и половина  седмично.Просто трябва да отделите по половин час на тренировка и три дена в седмицата.Ще упомена и дните, но всеки може да си ги нагласи спрямо седмичния си график. Единственото условие е тренировъчните дни да не са един след друг без почивка между тях.

ПОНЕДЕЛНИК:

Гърди

  1. Повдигане от полу-лег 3х8-12 суперсерия с:
  2. Флайс от хоризонтален лег 3х12-15

Ръце

  1. Сгъване с дъмбели 3х8-12 суперсерия с:
  2. Разгъване на скрипец 3х12-15

СРЯДА:

Бедра

  1. Клек 3х 8-12
  2. Разгъване от сед 3х12-15 суперсерия с:
  3. Сгъване от лег 3х12-15

Прасци

  1. Изправяне на пръсти от стоеж 3х12-15

ПЕТЪК:

Гръб

  1. Набиране 3х8-12 суперсерия с:
  2. Гребане с щанга 3х12-15

Рамена

  1. Раменни преси с дъмбели 3х8-12 суперсерия с:
  2. Придърпване на щанга до брадичката 3х12-15

Това е всичко! Само 30 минути 3 пъти седмично.Не се заблуждавайте тренировката не е за подценяване. Лично съм се убедил в натоварването и напомпването което се получава за тренираните мускулни групи в този половин час. Упражненията са само 4 на тренировка, посочените серии са само работни, загряващите са ваша работа, так където е отбелязано като суперсерия двете упражнения се правят без почивка по между им. Например правим серия повдигане от лег, след което веднага правим флайс и така три пъти. Упражненията са примерни може да замените някои според вашите предпочитания, но трябва да са със същата стойност - базово за базово изолирано за изолирано.

Ако имате натоварено ежедневие, времето ви притиска или пък програмата по която тренирате ви е писнала и търсите разнообразие....

Ето ви една чудесна алтернатива!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирането по сплит е най-разпространения начин за изграждане на мускули. Дали това е ефективно или не, е отделен въпрос. Някои получават... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Програмите за покачване на мускулна маса са сред най-търсените поне тук на страниците на нашия сайт. Това е разбираемо, тъй като на всеки... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днешната статия ще е едновременно от раздел "Тренирай с мен" и "От стария дневник. Ще ви предложа една програма, която е... Прочети повече

4 коментара

  1. Супер.Предпочитания от мен начин на трениране.Макар и не в суперсерии.
    Понякога съм го правил но не винаги.
    Подредбата ми хареса.

  2. Ето това е много яка програма мусклите са разделени както аз ги тренирам,но може да ги взревя с нещщо по интезивно като това !!!

  3. Здрасти,аз тренирам само по успоредки и неям хляб нито сладко а пък за газирано да не говорим,и съм страшно релефен.Правя по 450 до 800 коремни преси на ден и тичам много всяка сутрин и вечер,и когато мога през деня мислиш ли яе е добре?

    1. Зависи каква ти е целта.Ако ти се чувстваш добре и постигаш целите си, значи е добре за теб!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар