Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Най-силният човек на земята

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 27 май 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви запозная с едни мъж, който е определян като най-силния човек на земята. Нарича се Пол Андерсън. Неговите силови подвизи са легендарни, а днес направо митологични имайки в предвид, че са постигнати далеч, преди стероидната ера.

Кратка история

Пол Едуарт Андерсън е роден на 17 октомври 1932 година в град Токоа, щата Джорджия. В ранните си тинейджърски години се занимава с американски футбол. Именно тези тренировки го вкарват в залата. Както знаем американския футбол е доста силов спорт и на Пол му трябват килограми върху крехкото телосложение, за да бъде по ефективен.

Първите тренировки с тежести Пол прави в задния двор на семейната къща. Все пак говорим за 40-те години на 20-ти век и фитнесите не са били под път и над път. Но това е без значение, на Андерсън са били необходими само няколко основни неща. Импровизирана стойка за клек , пейка и лост с много подръчни тежести.

Въпреки, че тренировката на Пол е била съставена предимно от клек и 1 - 2 допълнителни упражнения, той нараства сравнително бързо на сила и телесно тегло. Увлечен в вдигането на все по-тежки щанги, на 19 години застрашава световния рекорд в клека, като прави успешен опит на 272 кг.

Когато започва да тренира Андерсън е "едва" 86 кг и висок 178 см, само след две години достига тегло от 125 кг и е включен в Американския отбор по вдигане на тежести - тежка категория.

През 1953 година на възраст от 21 години Пол прави клек с 346 кг, а в края на същата година успява да пребори 372 кг. Клека се превръща в запазена марка за Андерсън. Често е викан на шоу демонстрации, където показва своята нечовешка сила.

В края на 50-те в една такава демонстрация Пол Андерсън  прави единичен клек с 525 кг при лично тегло 155 кг и то няколко пъти за една вечер. Смайващото е, че дори не е отделил време за загряване.

Ето още някои силови постижения на Пол Андерсън:

  • Военна преса прав - 197,0 кг
  • Преса с една ръка над главата - 140 кг
  • Изхвърляне -  196,5 кг
  • Клек - 545 кг за 2 повторения

Пол Андерсон

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една доста интересна тренировка за гърди на един легендарен билдер от 50-те години на миналия век. Лерой Колбърт... Прочети повече

1 коментара

  1. Тренирал е по доста луди програми с голям обем 🙂

    Ето една използвана от него програма за вдигане на тежести:
    Понеделник/Сряда/Петък:
    Преса - множество двойки на 145кг
    Преси с дъмбели - 7х3х60кг
    Преси зад врат - високи повторения за напомпване
    Изхвърляне - единици от 100 до 136кг
    Обръщане - единици до 180кг
    Тяга - 2х3х312кг
    Високо изтегляне - 4х3х226кг

    Вторник/Четвъртък/Събота:
    Клек - двойки до 3х2х353кг

    Неделя - почивка

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още