Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Искате ли по-голям бицепс?

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 19 май 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да ви представя една уникална комбинация, натоварваща по неповторим начин бицепса.

Както знаем бицепса заедно с гърдите са най-показваните мускулни групи и разбира се най-тренирани. Това не е съвсем правилно, но в някоя от следващите статии ще споделя какво мисля по въпроса.

Няма начин да не сте чували въпроса "колко ти е ръката"  или "я стегни мускула" като под това се има в предвид разбира се бицепса 🙂 Не зависимо колко ни е обиколката на ръката винаги ще искаме още и още. Тази ненаситност ни е заложена в природата. Както неопитния новак иска да увеличи ръката си от 30 см на поне 35 см, така и напредналия, който има вече впечатляваща обиколка иска увеличение с "поне" 1-2 см. Едно е ясно новобранец или не, всеки иска още малко месо по ръцете си.

Тази семпла програма прочетох преди няколко години и разбира се бях нетърпелив да я опитам. По това време бях застинал на едно място и нововъведението, което приложих ми даде начален тласък за нов растеж. Програмата за по-голям бицепс се състои само от две упражнения:

  • Сгъване с дъмбели с хват "чук"

  • Скотово сгъване

Ето и поясненията: - след добро загряване на бицепса взимаме два достатъчно тежки дъмбела, с които можем да направим 8 стриктни повторения. Дъмбелите държим така както държим чук, от там идва и наименованието "хамър сгъване" или по нашему "чуково сгъване" 🙂

След като сгънем ръката си завъртаме китката така, че палеца да сочи навън от нас а кутрето към нас, задържаме за секунда и връщаме обратно. След което спускаме дъмбела бавно под контрол. Още седем такива повторения и серията е готова.Когато можем да правим повече от 8 тогава взимаме малко по-тежки дъмбели.Дали ще редуваме ръцете или ще сгъваме едновременно - няма значение, важното е да сме прави.

След като завършим серията с дъмбелите, идва ред за "скота" и то без да почиваме. Скотовото тук е малко по-различно, прави се от обратната страна на пейката и с прав лост. Така, се получава наклон от 90 градуса, което е важно за целта. Правия лост също е важен, а още по важен е хвата - той е с всичките пръсти от една страна или така наречения "маймунски хват". Така правим една серия с 12 повторения до отказ.

Както забелязахте и двете упражнения се правят в суперсерия. В оригиналния вариант се препоръчват 8 такива суперсерии, но за мен бе твърде много и аз се ограничих с 3, които в последствие станаха две. Но вие ще си прецените по колко да правите.

Тази комбинация натоварва изцяло бицепса и брахиалиса. Нямате си представа какво напомпване се получава - уникално е!

Ако търсите нови начини за стимулация или ви трябва  разнообразие, то опитайте тази комбинация и ще "напомпите" бицепса така, както никой друг път.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един има изоставаща мускулна група или няколко групи, дори и най-добрите. Всеки иска ако може малко по-големи ръце, да "повдигне... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирането по сплит е най-разпространения начин за изграждане на мускули. Дали това е ефективно или не, е отделен въпрос. Някои получават... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Програмите за покачване на мускулна маса са сред най-търсените поне тук на страниците на нашия сайт. Това е разбираемо, тъй като на всеки... Прочети повече

2 коментара

  1. Значи:
    1. Държим дъмбелите до бедрата и започваме да вдигаме свиваме ръката, като правим въртеливо движение докато не си видим юмрука един вид пускаме и като си направим повторенията примерно 8 веднага след това отиваме на скотовата пейка.
    2. Трябва да застанем от обратната страна на скотовата т.е откъм поставката за лоста, а там където сядаме да си сложим правият лост и оттам да го взимаме. Хвата е под хват, но на какво разтояние на равно на раменете ли?
    Правилно ли съм разбрал?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар