тренирай

Искате ли по-голям бицепс?

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 19 май 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да ви представя една уникална комбинация, натоварваща по неповторим начин бицепса.

Както знаем бицепса заедно с гърдите са най-показваните мускулни групи и разбира се най-тренирани. Това не е съвсем правилно, но в някоя от следващите статии ще споделя какво мисля по въпроса.

Няма начин да не сте чували въпроса "колко ти е ръката"  или "я стегни мускула" като под това се има в предвид разбира се бицепса 🙂 Не зависимо колко ни е обиколката на ръката винаги ще искаме още и още. Тази ненаситност ни е заложена в природата. Както неопитния новак иска да увеличи ръката си от 30 см на поне 35 см, така и напредналия, който има вече впечатляваща обиколка иска увеличение с "поне" 1-2 см. Едно е ясно новобранец или не, всеки иска още малко месо по ръцете си.

Тази семпла програма прочетох преди няколко години и разбира се бях нетърпелив да я опитам. По това време бях застинал на едно място и нововъведението, което приложих ми даде начален тласък за нов растеж. Програмата за по-голям бицепс се състои само от две упражнения:

  • Сгъване с дъмбели с хват "чук"

  • Скотово сгъване

Ето и поясненията: - след добро загряване на бицепса взимаме два достатъчно тежки дъмбела, с които можем да направим 8 стриктни повторения. Дъмбелите държим така както държим чук, от там идва и наименованието "хамър сгъване" или по нашему "чуково сгъване" 🙂

След като сгънем ръката си завъртаме китката така, че палеца да сочи навън от нас а кутрето към нас, задържаме за секунда и връщаме обратно. След което спускаме дъмбела бавно под контрол. Още седем такива повторения и серията е готова.Когато можем да правим повече от 8 тогава взимаме малко по-тежки дъмбели.Дали ще редуваме ръцете или ще сгъваме едновременно - няма значение, важното е да сме прави.

След като завършим серията с дъмбелите, идва ред за "скота" и то без да почиваме. Скотовото тук е малко по-различно, прави се от обратната страна на пейката и с прав лост. Така, се получава наклон от 90 градуса, което е важно за целта. Правия лост също е важен, а още по важен е хвата - той е с всичките пръсти от една страна или така наречения "маймунски хват". Така правим една серия с 12 повторения до отказ.

Както забелязахте и двете упражнения се правят в суперсерия. В оригиналния вариант се препоръчват 8 такива суперсерии, но за мен бе твърде много и аз се ограничих с 3, които в последствие станаха две. Но вие ще си прецените по колко да правите.

Тази комбинация натоварва изцяло бицепса и брахиалиса. Нямате си представа какво напомпване се получава - уникално е!

Ако търсите нови начини за стимулация или ви трябва  разнообразие, то опитайте тази комбинация и ще "напомпите" бицепса така, както никой друг път.

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя един двудневен сплит, който често препоръчвам. Тренировката се базира на принципи за високо интензивните тренировки. Препоръчвам тази... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Колко упражнения да правим за ръце? Нека днес разгледаме този толкова важен въпрос. Наскоро прочетох една статия за "Трицепс титан" или... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един има изоставаща мускулна група или няколко групи, дори и най-добрите. Всеки иска ако може малко по-големи ръце, да "повдигне... Прочети повече

2 коментара

  1. Значи:
    1. Държим дъмбелите до бедрата и започваме да вдигаме свиваме ръката, като правим въртеливо движение докато не си видим юмрука един вид пускаме и като си направим повторенията примерно 8 веднага след това отиваме на скотовата пейка.
    2. Трябва да застанем от обратната страна на скотовата т.е откъм поставката за лоста, а там където сядаме да си сложим правият лост и оттам да го взимаме. Хвата е под хват, но на какво разтояние на равно на раменете ли?
    Правилно ли съм разбрал?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.