вторник , 23 октомври 2018
Начало » Бодибилдинг пионери » Тренировка за релеф от старата школа
Тренировка за релеф от старата школа

Тренировка за релеф от старата школа

Ето,че с наближаване на лятото все повече и повече си мислим как ще изглеждаме по бански.Разбираемо е притеснението за повечето от нас, но едно трябва да е ясно,колкото по-рано вземем мерки толкова по-добре.Погледнете трезво, Рим не е построен за един ден.Тази поговорка повечето трениращи я знаят, най-малкото са се сблъсквали с разочарованието от не постигането на нереално поставени цели.Тези разочарования изграждат една реална представа за нещата и така постепенно хората стъпват здраво на земята.

Така да минем направо на въпроса.Ако имате да сваляте 5 излишни килограма, то отделете минимум 5-6 седмици, ако са повече,то заредете се с търпение и упорствайте толкова колкото е необходимо.Доброто сваляне на килограми е 0,5-1кг на седмица.

Сега ще ви представя една програма препоръчвана от Стив Рийвс.Това е добър метод използван с успех от старите културисти преди състезание.Тренира се цялото тяло в една тренировка, а тренировката се прави през ден или един ден тренировка, един ден почивка.

Тренировка:

  1. Клек с щанга – 2х10-15
  2. „Сиси“ клек – 1х30-50
  3. Мъртва тяга с прави крака – 2х20-25
  4. Чукчета – 3х10-12
  5. Повдигане от лег – 3х10-12
  6. Флайс – 2х20-25
  7. Разтваряне с дъмбели в страни – 3х12-15
  8. Сгъване с дъмбели – 2х10-12
  9. Разгъване на скрипец – 2х12-15
  10. Повдигане на пръсти – 3х20-25
  11. Коремни преси – 3х20-15
  12. Повдигане краката от вис – 3х15-20

Посочени са само работните серии, всеки сам си определя загряващите.Обикновено времетраенето на една такава тренировка е около час и половина.Старите билдери не са използвали кардиото за сваляне на мазнините,а са наблягали главно на тренировките с повече повторения и най-вече на нисковъглехидратна и високопротеинова диета.Обикновено са превключвали на такъв режим минимум 6 седмици преди състезание.Този тип тренировки са пратили доста културисти на сцената и призовите места.Разбира се има и разлика как са изглеждали културистите тогава и как сега, но честно казано,колко от нас са постигнали нивото на билдерите от старата школа,че да се притесняваме за това.Аз съм на мнение,че обикновения атлет,който тренира в свободното си време,няма нужда от излишен професионализъм, а от прости и практични методи с които да промени фигурата си.

Е това е,лятото наближава и е време да се вземат мерки.Ако не гоните титла на републиканското през септември, то слезте на земята и гледайте реално на нещата.

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

7 коментара

  1. Чукчета демек гребане нали??

    • Александър Георгиев

      Не точно. Чукчетата се правят легнал на лежанка с лице към пода.Щангата е под пейката и се дърпа нагоре докато „чукне“ по дъската 🙂

  2. светльо

    Страхотни снимки.Прилича на мраморна(гръцка) статуя.

  3. Здравейте, интересувам се дали програмата е ефективна при желания да нямам загуба на ММ (за което се грижа с добър хранителен режим + глутамин и протеин) единствено и само искам да стопя мазното и да оформя добре вече качената маса от зимният сезон. И да добавя ли кардио след тренировка – 20 мин ?

    • Александър Георгиев

      Здравей Слав,
      програмата е добра за изчистване. Когато сваляш мазнини известна загуба на мускул ще има не зависимо каква програма използваш. Както не може да качиш мускул без известно количество мазнина. Просто такива са природните закони,особено ако тренираш натурално.

      Разбира се тези отклонения могат да се сведат до минимум, но не и да се изключат напълно и трябва да си готов за това.

      Не е проблем да вкараш кардио в края, но ако почнеш да сваляш повече от килограм на седмица, го намали или спри, за да не гориш допълнително мускул.

      И най-важното е храната да ти е на ниво 🙂

      • Здравей Александър, програмата много ми допада. Ще добавя и кардио на първо време, пък ще видя какъв ще бъде ефекта(хранителният режим ще бъде НВД). Исках също да те попитам и в какъв период от време мога да я ползвам – примерно както са супер клекове (препоръчват се до 6 седмици, поне така прочетох) и другото което е мога ли да разнообразявам упражненията с всяка следваща тренировка пример: в едната правя тяга с прави крака – в другата класически мъртва тяга, или единият път – класически лег, а другият път полулег. Относно свалянето на кг, да няма как да не сваля и мускул ще подкрепям с повечко протеин и глутамин 🙂

        • Александър Георгиев

          Виж, аз не съм превърженик на безразборната смяна и „разнообразие“ в тренировките. Една програма за да проработи и трябват поне 4-6 седмици време да не кажа повече.Иначе се губи смисъла на всичко. Тренировките трябва да са последователни и да се надграждат след обстоен анализ, а за да направиш такъв трябва да дадеш шанс на това което правиш.

          НВД е добре за изчистване, но внимавай с кардиото.Ако сваляш много бързо трябва да го ограничиш или пък да вдигнеш въглехидратите и калориите.Ти си избери.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...