Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за релеф от старата школа

9 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 18 апр. 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето, че с наближаване на лятото все повече и повече си мислим как ще изглеждаме по бански. Разбираемо е притеснението за повечето от нас, но едно трябва да е ясно, колкото по-рано вземем мерки толкова по-добре. Погледнете трезво, Рим не е построен за един ден. Тази поговорка повечето трениращи я знаят, най-малкото са се сблъсквали с разочарованието от не постигането на нереално поставени цели. Тези разочарования изграждат една реална представа за нещата и така постепенно хората стъпват здраво на земята.

Така да минем направо на въпроса. Ако имате да сваляте 5 излишни килограма, то отделете минимум 6-8 седмици, ако са повече, то заредете се с търпение и упорствайте толкова колкото е необходимо. Най-доброто сваляне на килограми е 0,5-1кг на седмица.

Сега ще ви представя една програма препоръчвана от Стив Рийвс. Това е добър метод използван с успех от старите културисти преди състезание. Тренира се цялото тяло в една тренировка, а тренировката се прави през ден или един ден тренировка, един ден почивка.

Тренировка:

  1. Клек с щанга - 2х10-15
  2. "Сиси" клек - 1х30-50
  3. Мъртва тяга с прави крака - 2х20-25
  4. Чукчета - 3х10-12
  5. Повдигане от лег - 3х10-12
  6. Флайс - 2х20-25
  7. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х12-15
  8. Сгъване с дъмбели - 2х10-12
  9. Разгъване на скрипец - 2х12-15
  10. Повдигане на пръсти - 3х20-25
  11. Коремни преси - 3х20-15
  12. Повдигане краката от вис - 3х15-20

Посочени са само работните серии, всеки сам си определя загряващите. Обикновено времетраенето на една такава тренировка е около час и половина. Старите билдери не са използвали кардиото за сваляне на мазнините, а са наблягали главно на тренировките с повече повторения и най-вече на нисковъглехидратна и високопротеинова диета. Обикновено са превключвали на такъв режим минимум два месеца преди състезание.

Разбира се има и разлика как са изглеждали културистите тогава и как сега, но честно казано, колко от нас са постигнали нивото на билдерите от старата школа, че да се притесняваме за това. 🙂 Аз съм на мнение, че обикновения атлет,к ойто тренира в свободното си време, няма нужда от излишен професионализъм, а от прости и практични методи, с които да промени фигурата си.

Е това е, лятото наближава и е време да се вземат мерки. Колкото по-рано, толкова по-добре! Ако не гоните титла на републиканското през есента, то слезте на земята и гледайте реално на нещата.

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

9 коментара

    1. Не точно. Чукчетата се правят легнал на лежанка с лице към пода.Щангата е под пейката и се дърпа нагоре докато "чукне" по дъската 🙂

      1. А когато човек реши да го пробва с дъмбели дали ще стане нечукчета? 🙂

  1. Здравейте, интересувам се дали програмата е ефективна при желания да нямам загуба на ММ (за което се грижа с добър хранителен режим + глутамин и протеин) единствено и само искам да стопя мазното и да оформя добре вече качената маса от зимният сезон. И да добавя ли кардио след тренировка - 20 мин ?

    1. Здравей Слав,
      програмата е добра за изчистване. Когато сваляш мазнини известна загуба на мускул ще има не зависимо каква програма използваш. Както не може да качиш мускул без известно количество мазнина. Просто такива са природните закони,особено ако тренираш натурално.

      Разбира се тези отклонения могат да се сведат до минимум, но не и да се изключат напълно и трябва да си готов за това.

      Не е проблем да вкараш кардио в края, но ако почнеш да сваляш повече от килограм на седмица, го намали или спри, за да не гориш допълнително мускул.

      И най-важното е храната да ти е на ниво 🙂

      1. Здравей Александър, програмата много ми допада. Ще добавя и кардио на първо време, пък ще видя какъв ще бъде ефекта(хранителният режим ще бъде НВД). Исках също да те попитам и в какъв период от време мога да я ползвам - примерно както са супер клекове (препоръчват се до 6 седмици, поне така прочетох) и другото което е мога ли да разнообразявам упражненията с всяка следваща тренировка пример: в едната правя тяга с прави крака - в другата класически мъртва тяга, или единият път - класически лег, а другият път полулег. Относно свалянето на кг, да няма как да не сваля и мускул ще подкрепям с повечко протеин и глутамин 🙂

        1. Виж, аз не съм превърженик на безразборната смяна и "разнообразие" в тренировките. Една програма за да проработи и трябват поне 4-6 седмици време да не кажа повече.Иначе се губи смисъла на всичко. Тренировките трябва да са последователни и да се надграждат след обстоен анализ, а за да направиш такъв трябва да дадеш шанс на това което правиш.

          НВД е добре за изчистване, но внимавай с кардиото.Ако сваляш много бързо трябва да го ограничиш или пък да вдигнеш въглехидратите и калориите.Ти си избери.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар