Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Майк Менцер - тренировка за крака

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 02 апр. 12 от Александър Георгиев

Ето и поредната тренировка от Майк Менцер.Ако следите блога ми, много лесно може да си сглобите първоначалната Хеви Дюти система използвана от Майк в края на 70-те.Както споменах и преди Майк е тренирал 4 пъти седмично по следния сплит.

Понеделник - Четвъртък: Гърди,трицепс,крака

Вторник - Петък: Гръб,рамена ,бицепс

Вече би трябвало да сте забелязали,че основния метод използван от Менцер е метода на "предварителното изтощение".Така Майк елиминира възможността умората на някоя подпомагаща мускулна група  да попречи за пълното натоварване до отказ на основната.

Тренировка І

  1. Разгъване на краката от сед - веднага след това
  2. Клек с щанга - веднага след това
  3. Лег-Преси /негативни повторения/-всичко това се прави в 1 три сет
  4. Сгъване от лег за задни бедра - 2 серии до отказ
  5. Бутане на лег преса за прасци - 3 серии до отказ

Тренировка ІІ

  1. Разгъване на краката от сед - веднага след това
  2. Лег - преса - общо една супер серия
  3. Клек с щанга - 1 серия до отказ
  4. Сгъване от лег за задни бедра - 2 серии до отказ
  5. Изправяне за прасци прав на машина - 2 серии до отказ
  6. Бутане на лег преса за прасци - 1 серия до отказ

Показаните серии са само работни.Загряващите са толкова колкото е необходимо.Използваните повторения са от порядъка на 8 до 15 .Хубаво е да се редуват двете тренировки,тъй като при първата имаме негативни повторения,а не е препоръчително те да се правят 2 пъти в седмицата.Важно е повторенията да са бавни и стриктни със скорост 4-2-4.Или 4 секунди позитивна фаза,2 секунди пикова контракция и 4 секунди негативна фаза.Имай те в предвид,че когато Майк е изпълнявал тази програма е бил състезател и сами би трябвало да се досетите,че не е бил съвсем "чист".Ако тренирате натурално то веднъж седмично би трябвало да е ОК.

На тези,които решат да опитат пожелавам,

Успех!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един трениращ отдал се на желязната игра в началото е имал свой кумир, който да следва. Такъв за много билдери... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още