Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Десет съвета от Дориан Йейтс

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 31 мар. 12 от Александър Георгиев

Съмнявам се,че има някой, който да не знае кой е Дориан Йейтс.Днес ще обърна малко внимание и на него.Дориан бе първия мой идол когато започнах да тренирам.Хората около мен говореха за Арнолд и Ли Хейни,но аз някак си инстинктивно се насочих към Дориан.Той тъкмо бе станал Мистър Олимпия за първи път и много много не се знаеше за него особено тук в България.

След години разбрах,че той се е повлиял от теорията и тренировките на Майк Менцер и Артур Джоунс.Така аз стигнах до тях и картинката ми се изясни на пълно.Като фен на високо интензивните тренировки ужасно много ценя Дориан и неговия принос в развитието им.Имам толкова много да пиша за него,че сигурно ще ми потрябва отделен блог, но днес ще се спра на 10 основни съвета, които Дориан подава,а кои сме ние,че да не се вслушаме в тях.

Ето какво има да ни казва Дориан:

  1. Ако увеличаването на мускулната маса и размери е главната ви цел,то избягвайте малките изолирани упражнения и се съсредоточете върху големите,базови и основни упражнения.
  2. Започвайте тренировката с най-голямата мускулна група и след това с по-малките.
  3. Постоянната мотивация поддържа положителното отношение към тренировките.Четете вдъхновяваща литература,гледайте филми и си изберете модел за следване.
  4. Преди натоварването на дадена мускулна група,загрявайте много добре,направете една лека серия от 15-20 повторения,след това една с 50% от работната ви тежест за 10 повторения,след което 6-8 повторения за една серия с 75% от вашата работна тежест.Накрая изпълнете 1 или 2 работни серии до отказ.
  5. Избягвайте прекаленото увеличаване на тренировъчните тежести,тъй като рискувате да нарушите техниката на изпълнение.Така рискувате контузия или най-малкото да включите други мускулни групи,които не тренирате в момента.
  6. Оставете поне 72-96 часа почивка за възстановяване на една мускулна група.
  7. Претренирането е много срещана грешка и най-голямата,която може да допуснете.Ако се случи така,че да претренирате изкарайте поне една седмица далече от залата.
  8. Опитайте се да спите колкото се може повече.По време на сън се отделят повечето от хормоните,необходими за нарастване на мускулната маса.
  9. Анализирайте честно вашето моментно състояние и си поставяйте реални цели.Например прибавяне на 0,8-1,2 см на ръцете или 8-12 кг при повдигането от лег.Няма нищо по демотивиращо от гоненето на нереални цели.
  10. Учете се от собствените си грешки.Изучавайте добре себе си и само своите възможности.

Това е , десет съвета с които може да изградим една добра стратегия за развитие.В заключение ще кажа,че който е послушал Дориан, не е сбъркал.

Нека се учим от Големите!

Сподели с приятели

Подобни статии

Майк Крисчън е една от звездите на 80-те години на миналия век. Роден на 5 февруари 1955 година в Кливлънд Охайо. Едва 10 годишен се... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече

3 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още