четвъртък , 17 януари 2019
Начало » H.I.T. - Тренировки » Тренировка за рамене от Майк Менцер
Колекция 3 в 1 за по-големи Мускули
Тренировка за рамене от Майк Менцер

Тренировка за рамене от Майк Менцер

Ето,че дойде време за поредната порция от тренировката на Майк Менцер от края на 70-те години.Както споменах и в предишните статии от тази серия,това на практика е първоначалния вариант на Хеви Дюти.Едва след прекратяване на своята състезателна кариера Майк доразвива теорията и Хеви Дюти достига до нас в крайният си вариант.

Основния метод използван от Менцер е този на „предварителното изтощение“.Както може би сте забелязали метода се прилага в тренировката на всички мускулни групи и раменете не правят изключение.Метода на предварителното изтощение е измислен от Джон Кенеди издател и главен редактор на MUSCLEMAG, малко по късно Джо Уайдър удобно си го прибавя към списъка с „Уайдъровите принципи“,което не е съвсем честно.Майк Менцер вижда,че Артур Джоунс прилага с успех метода и решава да го използва като крайъгълен камък в своята програма.

Тренировката си за рамене Менцер е изпълнявал в един ден с гърба и бицепса, а в друг ден е правил гърди трицепс и бедра.Майк е тренирал всеки мускул два пъти седмично.

Тренировка І

  1. Разтваряне с дъмбели в страни – веднага след това
  2. Раменни преси зад врат – общо 2 суперсерии до отказ
  3. Разтваряне с дъмбели от наклон – 2 обикновени серии до отказ

Тренировка ІІ

  1. Повдигане на дъмбели пред тялото – веднага след това
  2. Раменни преси зад врат – 1 суперсерия до отказ
  3. Разтваряне с дъмбели в страни – веднага след това
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон – веднага след това
  5. Раменни преси зад врат – всичко се изпълнява в един три сет до отказ

Тези две тренировки или се редуват една след друга или няколко седмици се изпълнява едната, а след това няколко седмици другата.Както и при другите мускулни групи,Майк препоръчва да се правят форсирани повторения веднъж седмично и веднъж на 2-3 седмици негативни повторения.Сериите се правят до отказ.Това са доста интензивни тренировки,в тези години Менцер е тренирал половината мускулни групи в една тренировка, в по-късни години това разделение вече е на три но това е друга тема.

Всеки един може да опита тези тренировки,а от личен опит мога да споделя,че една такава тренировка в седмицата е повече от достатъчно ако тренирате натурално разбира се.За тези които не са натурални, едва ли ще съм полезен.

Ако искате да опитате ви пожелавам,

Успех!

Суроватъчен 93% протеин изолат!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Не съм виждал досега някой успешен с този тип тренировка. Пробвали са я многократно и всички са се връщали към нормални тренировки (намирали са я като недостатъчно натоварване).Естествено за рамо и не могат да се ползват големи килограми (въпреки че аз доскоро избутвах 120 кг прав зад врат).
    Ако има някой който се изгражда с нея и тренира по нея и има добри резултати нека да се обади…интересно ми е. Наблюденията са ми от 86г до сега и обхващат повечето градове в България, и страни като Полша, Унгария и Чехия. Едно уточнение – никога не съм отчитал резултати на употребяващи стероиди…при тях нещата се развиват по друг начин.

  2. Ам , искам да попитам, в тренировка I демек се събират 4 серии до пълен отказ , така ли ? Ако е така , не са ли много малко 4 серий… ?

    • Александър Георгиев

      Точно така.Тук не се броят загряващите, те могат да са 1-2 или 3,а 4 серии до пълен отказ за неголям мускул като рамото не са никак малко, дори напротив.

      • Да аз днес го пробвах , само , че 6 серии направих до отказ, и бях доста изненадан, не го бях чувствал така никога рамото, доста добра програмка 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*