Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за маса от Чет Йортън

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 20 мар. 12 от Александър Георгиев

Здравейте,

днес ще ви представя една програма за маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън.Програмата той е използвал за натрупване на първоначалната си маса.Само за седем месеца с тази програма Йортън успява да качи 17 килограма мускулна маса, като пак повтарям напълно натурално.Както всички бодибилдери по това време,Чет тренира три пъти седмично цялото тяло в една тренировка.Различното обаче е,че той е тренирал сутрин и след това вечерта на същия ден е повтарял същата тренировка, но с леко намалена тежест,също така е редувал дни с много тежко, със средно и с леко натоварване.Ето и тренировката:

Понеделник - Сряда - Петък

тази програма се изпълнява сутрин и вечер

  1. Пълен клек - 3х10-12
  2. Хекен клек - 3х10-12
  3. Повдигане от лег - 3х8-10
  4. Мъртва тяга - 3х8-10
  5. Раменни преси с щанга - 3х8-10
  6. Сгъване с щанга за бицепси - 3х8-10
  7. Френско разгъване от стоеж - 3х8-10
  8. Повдигане на пръсти с щанга на гърба - 3х10-12

Само 8 базови упражнения изпълнявани два пъти дневно , три дена в седмицата.Нищо сложно и нищо екстравагантно.Йортън препоръчва добра храна всеки ден и здрав сън всяка нощ.Най-добрите силови показатели на Чет Йортън са клек с 230 кг и мъртва тяга с 270 кг.

Никак не е зле за натурален културист, какво ще кажете?

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

2 коментара

  1. не може ли да се претренира с тази програма...смисъл като е двуразова

    1. О да програмата е доста тежка и е твърде вероятно да се претренира, но това е действало за него в определен момент.

      Имай в предвид,че Чет Йортън е доста добре генетично предразположен, все пак е един от тримата победили Арнолд и единствения натурален такъв.

      В книгата си "Мега мускули за вас"Еню Рангелов беше описал една подобна двуразова програма, която е използвал с успех,.

      Личното ми мнение е, че ако се ползва то да не е за повече от 6-8 седмици и здраво да се почива,яде, спи и да не се работи тежка физическа работа.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още