четвъртък , 25 април 2019
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Тренировка за маса от Чет Йортън

Тренировка за маса от Чет Йортън

Здравейте,

днес ще ви представя една програма за маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън.Програмата той е използвал за натрупване на първоначалната си маса.Само за седем месеца с тази програма Йортън успява да качи 17 килограма мускулна маса, като пак повтарям напълно натурално.Както всички бодибилдери по това време,Чет тренира три пъти седмично цялото тяло в една тренировка.Различното обаче е,че той е тренирал сутрин и след това вечерта на същия ден е повтарял същата тренировка, но с леко намалена тежест,също така е редувал дни с много тежко, със средно и с леко натоварване.Ето и тренировката:

Понеделник – Сряда – Петък

тази програма се изпълнява сутрин и вечер

  1. Пълен клек – 3х10-12
  2. Хекен клек – 3х10-12
  3. Повдигане от лег – 3х8-10
  4. Мъртва тяга – 3х8-10
  5. Раменни преси с щанга – 3х8-10
  6. Сгъване с щанга за бицепси – 3х8-10
  7. Френско разгъване от стоеж – 3х8-10
  8. Повдигане на пръсти с щанга на гърба – 3х10-12

Само 8 базови упражнения изпълнявани два пъти дневно , три дена в седмицата.Нищо сложно и нищо екстравагантно.Йортън препоръчва добра храна всеки ден и здрав сън всяка нощ.Най-добрите силови показатели на Чет Йортън са клек с 230 кг и мъртва тяга с 270 кг.

Никак не е зле за натурален културист, какво ще кажете?

Реални тренировки за Реални резултати

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. не може ли да се претренира с тази програма…смисъл като е двуразова

    • Александър Георгиев

      О да програмата е доста тежка и е твърде вероятно да се претренира, но това е действало за него в определен момент.

      Имай в предвид,че Чет Йортън е доста добре генетично предразположен, все пак е един от тримата победили Арнолд и единствения натурален такъв.

      В книгата си „Мега мускули за вас“Еню Рангелов беше описал една подобна двуразова програма, която е използвал с успех,.

      Личното ми мнение е, че ако се ползва то да не е за повече от 6-8 седмици и здраво да се почива,яде, спи и да не се работи тежка физическа работа.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*