събота , 23 септември 2017
ВИЖТЕ:
Начало » H.I.T. - Тренировки » Майк Менцер – тренировка за гръб
Майк Менцер – тренировка за гръб

Майк Менцер – тренировка за гръб

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя поредната част от тренировката на легендарния Майк Менцер по време на състезателната му кариера.Мистър Хеви Дюти е събирал очите на своите съвременници с начина на трениране, нито един състезател на такова ниво не е тренирал така по това време.

Ексцентричността на Менцер и неговата непоколебима вяра в това,че е открил най-точния начин за изграждане на мускули привличат хората като магнит.Днес повече от 30 години от неговото последно състезание и 11 години от неговата смърт, той все още е много актуален и модел за подражание, а „Хеви Дюти“ има милиони почитатели по целия свят.Както споменах и предните статии по тази тема, в края на 70-те Менцер е тренирал 4 пъти седмично по следния сплит:

Понеделник – Четвъртък /Гърди,Трицепс,Крака/

Вторник-Петък /Гръб,Рамо,Бицепс/

Ето и програмата за гръб:

Тренировка І

  1. Пуловер – веднага след това следващото упражнение
  2. Придърпване на горен скрипец с тесен подхват – общо 2 суперсерии
  3. Гребане с щанга – 2 серии
  4. Повдигане на раменете с щанга – веднага след това следващото упражнение
  5. Придърпване на щанга към брадичката – общо 2 суперсерии

Тренировка ІІ

  1. Придърпване на горен скрипец с тесен подхват – 2 серии
  2. Пуловер – веднага след това следващото упражнение
  3. Гребане с щанга – общо 2 суперсерии
  4. Повдигане на рамената с щанга – веднага след това следващото упражнение
  5. Придърпване на щанга към брадичката – общо 2 суперсерии

Посочените серии са работни,загряващите са от 1 до 3 в зависимост упражнението и неговото място в програмата.Тежестта е така подбрана,че да може да се направят поне 6 стриктни повторения с темпо 4-2-4.Или по точно 4 секунди позитивна фаза – 2 секунди пикова контракция – 4 секунди негативна фаза.Двете тренировки могат да се редуват през тренировка или през няколко седмици.Веднъж седмично може да се вмъкнат форсирани повторения, а веднъж на 2-3 седмици негативни повторения.Това е всичко,тренировката за гръб конструирана така отнема не повече от 15-20 минути.За това кратко време натоварвате гърба изцяло,не е нужно повече – това е напълно достатъчно – лично съм се убедил в това.

На тези които решат да опитат, пожелавам

Успех!

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*