Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Майк Менцер - тренировка за гръб

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 мар. 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя поредната част от тренировката на легендарния Майк Менцер по време на състезателната му кариера.Мистър Хеви Дюти е събирал очите на своите съвременници с начина на трениране, нито един състезател на такова ниво не е тренирал така по това време.

Ексцентричността на Менцер и неговата непоколебима вяра в това,че е открил най-точния начин за изграждане на мускули привличат хората като магнит.Днес повече от 30 години от неговото последно състезание и 11 години от неговата смърт, той все още е много актуален и модел за подражание, а "Хеви Дюти" има милиони почитатели по целия свят.Както споменах и предните статии по тази тема, в края на 70-те Менцер е тренирал 4 пъти седмично по следния сплит:

Понеделник - Четвъртък /Гърди,Трицепс,Крака/

Вторник-Петък /Гръб,Рамо,Бицепс/

Ето и програмата за гръб:

Тренировка І

  1. Пуловер - веднага след това следващото упражнение
  2. Придърпване на горен скрипец с тесен подхват - общо 2 суперсерии
  3. Гребане с щанга - 2 серии
  4. Повдигане на раменете с щанга - веднага след това следващото упражнение
  5. Придърпване на щанга към брадичката - общо 2 суперсерии

Тренировка ІІ

  1. Придърпване на горен скрипец с тесен подхват - 2 серии
  2. Пуловер - веднага след това следващото упражнение
  3. Гребане с щанга - общо 2 суперсерии
  4. Повдигане на рамената с щанга - веднага след това следващото упражнение
  5. Придърпване на щанга към брадичката - общо 2 суперсерии

Посочените серии са работни,загряващите са от 1 до 3 в зависимост упражнението и неговото място в програмата.Тежестта е така подбрана,че да може да се направят поне 6 стриктни повторения с темпо 4-2-4.Или по точно 4 секунди позитивна фаза - 2 секунди пикова контракция - 4 секунди негативна фаза.Двете тренировки могат да се редуват през тренировка или през няколко седмици.Веднъж седмично може да се вмъкнат форсирани повторения, а веднъж на 2-3 седмици негативни повторения.Това е всичко,тренировката за гръб конструирана така отнема не повече от 15-20 минути.За това кратко време натоварвате гърба изцяло,не е нужно повече - това е напълно достатъчно - лично съм се убедил в това.

На тези които решат да опитат, пожелавам

Успех!

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
 Aрнолд Шварценегер започва да тренира почти на 15 години. Макар, че изцяло се фокусирал към културизма, той е правил и друг тип тренировка, тъй като е... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli