петък , 17 август 2018
Начало » H.I.T. - Тренировки » Кейси Виатор – Тренировка
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Кейси Виатор – Тренировка

Кейси Виатор – Тренировка

Ако Артур Джоунс е бащата на високо интензивната тренировка, то Кейси Виатор е първородния син на тази комбинация.Това е човека и представителното лице на високо интензивната тренировка.Кейси Виатор е хипер надарен индивид,който по време на така наречения „колорадски експеримент“ под вещото ръководство на Артур Джоунс качва умопомрачителните 30 килограма мускулна маса и същевременно стопява 8 килограма мазнини само за 4 седмици.Кейси е тренирал цялото си тяло в една тренировка и тук ще ви представя една негова програма,така на практика ще придобиете представа за какво става на въпрос.

Крака:

  1. Лег-Преси – 1х20
  2. Разгъване на краката – 1х14-20
  3. Клек – 1х14-20
  4. Сгъване от лег – 1х14-20

Гръб:

  1. Пуловер на Наутилус машина – 3х20
  2. Придърпване на горен скрипец – 3х20
  3. Набиране – 3х20

Рамена:

  1. Разтваряне с дъмбели от стоеж – 3х20
  2. Раменни преси – 3х20
  3. Разтваряне за задно рамо на Наутилус машина – 3х20

Трапец:

  1. Повдигане на рамената с щанга -3х20

Гърди:

  1. Повдигане от лег – 3х20
  2. Повдигане от полу лег – 3х20
  3. Кофички – 3х20
  4. Кросовър – 3х20

Ръце:

  1. Сгъване с щанга – 1х20
  2. Сгъване и разгъване на Наутилус машина – 1х20
  3. Разгъване на скрипец – 1х20
  4. Бутане с тесен хват от лег – 1х20

Прасци:

  1. Изправяне на калф машина от стоеж – 2х20

Кръст:

  1. Мъртва тяга – 1х30

Посочените серии са работни.Кейси Виатор е изпълнявал упражненията за една мускулна група без почивка помежду им или нещо като гигански серии.Тази тренировка е била изпълнявана с толкова бързо темпо,че общото времетраене е било под един час, като в повечето случаи Кейси приключвал след 40-45 минути.Определено това не е за всеки, но все пак може да прихванем някоя друга идея от това.

Кейси Виатор размери:

ръст – 174 см

тегло – 98 кг

гръден кош – 128 см

ръце – 51 см

талия – 80 см

бедра – 71 см

прасци – 46 см

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

6 коментара

  1. красимир енчев

    Здравейте,

    Това което знам за този експеримент от англоезичната литература, е че Кейси буквално е гладувал преди началото на опита. Това е само и само, за да може да се свалят повече кг. Даже накрая и вода не е пиел…
    Така че за мен са доста раздути нещата. Все пак да си промениш визията за 30 дни си е успех, само по себе си…..

  2. Смятай.Това е адски много като обем.А и тези 20 повторения във всяка серия. Единици биха се справили.

  3. Александьр

    Колега а случайно да знаеш през колко време я е изпьлнявал (колко е почивал от тренировка до тренировка )

    • Александър Георгиев

      Три пъти седмично.

      • Александьр

        Колега четох за колорадския експеримент разбрах е е имало и тренировки само с негативни повторения и така на татьк някаква схема имаш ли аь бихжсе радвал най много на подробна тема но да не ставам нахален 😀 мерси за отговора Поздрави

        • Александър Георгиев

          Все още нямам достатъчно достоверна информация за Колорадския експеримент, за това няма и статия, иначе с удоволствие 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*