Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Кейси Виатор - Тренировка

6 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 14 мар. 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако Артур Джоунс е бащата на високо интензивната тренировка, то Кейси Виатор е първородния син на тази комбинация. Това е човека и представителното лице на високо интензивната тренировка. Кейси Виатор е хипер надарен индивид, който по време на така наречения "колорадски експеримент" под вещото ръководство на Артур Джоунс качва умопомрачителните 30 килограма мускулна маса и същевременно стопява 8 килограма мазнини само за 4 седмици.

Кейси е тренирал цялото си тяло в една тренировка и тук ще ви представя една негова програма, така на практика ще придобиете представа за какво става на въпрос.

Крака:

  1. Лег-Преси - 1х20
  2. Разгъване на краката - 1х14-20
  3. Клек - 1х14-20
  4. Сгъване от лег - 1х14-20

Гръб:

  1. Пуловер на Наутилус машина - 3х20
  2. Придърпване на горен скрипец - 3х20
  3. Набиране - 3х20

Рамена:

  1. Разтваряне с дъмбели от стоеж - 3х20
  2. Раменни преси - 3х20
  3. Разтваряне за задно рамо на Наутилус машина - 3х20

Трапец:

  1. Повдигане на рамената с щанга -3х20

Гърди:

  1. Повдигане от лег - 3х20
  2. Повдигане от полу лег - 3х20
  3. Кофички - 3х20
  4. Кросовър - 3х20

Ръце:

  1. Сгъване с щанга - 1х20
  2. Сгъване и разгъване на Наутилус машина - 1х20
  3. Разгъване на скрипец - 1х20
  4. Бутане с тесен хват от лег - 1х20

Прасци:

  1. Изправяне на калф машина от стоеж - 2х20

Кръст:

  1. Мъртва тяга - 1х30

Посочените серии са работни. Кейси Виатор е изпълнявал упражненията за една мускулна група без почивка помежду им или нещо като гигански серии. Тази тренировка е била изпълнявана с толкова бързо темпо, че общото времетраене е било под един час, като в повечето случаи Кейси приключвал след 40-45 минути. 

Кейси Виатор размери:

ръст - 174 см

тегло - 98 кг

гръден кош - 128 см

ръце - 51 см

талия - 80 см

бедра - 71 см

прасци - 46 см

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

6 коментара

  1. Здравейте,

    Това което знам за този експеримент от англоезичната литература, е че Кейси буквално е гладувал преди началото на опита. Това е само и само, за да може да се свалят повече кг. Даже накрая и вода не е пиел...
    Така че за мен са доста раздути нещата. Все пак да си промениш визията за 30 дни си е успех, само по себе си.....

  2. Смятай.Това е адски много като обем.А и тези 20 повторения във всяка серия. Единици биха се справили.

  3. Колега а случайно да знаеш през колко време я е изпьлнявал (колко е почивал от тренировка до тренировка )

      1. Колега четох за колорадския експеримент разбрах е е имало и тренировки само с негативни повторения и така на татьк някаква схема имаш ли аь бихжсе радвал най много на подробна тема но да не ставам нахален 😀 мерси за отговора Поздрави

        1. Все още нямам достатъчно достоверна информация за Колорадския експеримент, за това няма и статия, иначе с удоволствие 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар