петък , 10 юли 2020
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Програма за сила и маса от Бил Пърл
BRAWN Бодибилдинг без Стероиди
Програма за сила и маса от Бил Пърл

Програма за сила и маса от Бил Пърл

Бил Пърл е легендарен културист от 50-те и 60-те години. Дълги години той е олицетворение на сила и мощ.Печели всички най-значими титли за своето време.След прекратяване на бодибилдинг кариерата си Бил Пърл се отдава на треньорска дейност и става автор на няколко книги за трениране с тежести и здравословно хранене.Признат в целия свят,Бил Пърл става личен треньор на някои от най-големите звезди на 70-те и 80-те години.Само ще спомена влиянието което оказва на Майк Менцер в ранните му години и Крис Дикерсън – Мистър Олимпия за 1982 година.Крис Дикерсън се възползва от съветите на Бил Пърл през цялата си кариера,от началото до края.

Тук ще ви покажа една програма,която Пърл е използвал,често в периодите за маса и сила,както лично така и при свои клиенти.Програмата се прави три пъти седмично и е съставена само от базови упражнения.

  1. Коремни преси – 1х отказ
  2. Хиперекстензии – 1х отказ
  3. Повдигане от лег – 5х5
  4. Гребане с щанга от наклон – 5х5
  5. Раменни преси с щанга – 5х5
  6. Сгъване с щанга прав – 3х6-10
  7. Френско рагъване от лег – 3х6-10
  8. Клек – 5х5

Препоръчва се тежестите да бъдат в диапазон от 75% до 90% от максималните такива, необходими за 1 повторение.Преди всяко упражнение се прави по 1-2 загряващи серии,които не са посочени в схемата.Сериите са в класически стил 5х5, с изключение на упражненията за бицепс и трицепс.Добре е тази програма да се изпълнява на цикли от по 6 до максимум 12 седмици.Трябва да се приема  качествена храна и да се пие много вода.Поддържайте калорийния прием положителен,повишавайте прогресивно тежестите и ще се радвате на един продуктивен период за маса.

Бил Пърл

Бил Пърл

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

7 коментара

  1. Здравейте. Как да се разбира този метод повдигане от лег 5×5 това означава общо 5 работни серий със 5 повторения със една и съща тежест ли?

    • Александър Георгиев

      Стандартна схема 5х5, 1х5 на 50% от работната тежест, 1х5 на 75% от работната тежест и 3х5 с работните килограми!

  2. Prasec dobre li 6te e da dobavq sled kleka??

  3. Ако правя тази програма веднъж седмично,ще има ли ефект или поне да запазя постигнатото до тук,защото следващите 3 месеца няма да мога да тренирам по-често от веднъж седмично?

    • Александър Георгиев

      Ако даваш всичко от себе си в този един ден, няма начин да няма ефект. Трябва така да се натовариш, че да имаш нужда от всичките останали дни за почивка.

      Друг добър вариант е да имаш една силова тренировка в залата и една „домашна“ в къщи след 2-3 дни, на мен ми е помагал в такива моменти.

      И не на последно място може да пробваш съкратената тренировка на Майк Менцер от последната статия в новата рубрика „Тренирай с мен“ 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*