Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Арнолд Шварценегер - тренировка за ръце

6 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 24 фев. 12 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай. БГ! Днес ми попадна едно старо списание Muscle&Fitness /оригинал /от януари 2005 година. Не бях се сещал отдавна за тази моя колекция. Прегледах с интерес какво съм чел преди години и се спрях на една програма за ръце на Арнолд Шварценегер.

Въпреки, че Арнолд не е моя кумир, винаги съм се възхищавал на неговата последователност ,трудоспособност и воля за успех. В това отношение много има какво да научим. Препрочитайки неговите тренировки се удивлявам на възстановителните способности, които Арнолд притежава. Неговите тренировки са убийствени, определено не са за всеки. Лично аз не бих се справил, знам това от опит.

Тренировка за ръце:

Бицепс

  1. Сгъване с щанга /чийтинг/ 6-7х6-8
  2. Сгъване с дъмбели от наклон 6-7х6-8
  3. Скотово сгъване с щанга 6-7х6-8
  4. Концентрирано сгъване 5х6-8

Трицепс

  1. Бутане от лег с тесен хват 6-7х6-8
  2. Разгъване на скрипец 6-7х6-8
  3. Френска преса от лег 6-7х6-8
  4. Кик - Бек /ритник на зад с дъмбел / 5х6-8

Предмишници

  1. Сгъване на китките с дъмбели 5х8-10
  2. Скотово сгъване с надхват 5х8-10
  3. Разгъване на китките с щанга 7х10

Виждате за какво става въпрос, Арнолд е правил близо 70 серии общо за ръце. Нека се има в предвид и сплита който е използвал:

Понеделник - Сряда - Петък

сутрин:  Гърди;Гръб

следобед: Крака;Корем

Вторник-Четвъртък-Събота

сутрин: Рамена;Ръце;Корем

Когато е усещал, че прекалява е минавал на следния сплит:

Понеделник - Четвъртък

Гърди;Гръб;Корем

Вторник - Петък

Рамена;Ръце

Сряда - Събота

Крака;Корем

По този начин Арнолд е тренирал  всяка мускулна група 2 или 3 пъти седмично, като всяка една тренировка е траела по  2 до 3 часа. Често е изпълнявал и суперсерии за бицепс и трицепс.

Това определено е нечовешко натоварване и показва защо Арнолд Шварценегер е само един!

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

6 коментара

  1. Само тъпак може да тренира и да копира тази тренировка. Аз обаче бях станал на един познат който направи 42 см ръце точно с такъв тип тренировки, но с по 2 серий, а не с 5. Заради тези тренировки не го харесвам Арнолд. Да като културист е успял, но е бил и голям лъжец и интригант. Колко хора е прецакал не е истина. Дано като гобернатор си върши работата, че иначе горко.

    1. Ами Арнолд е правил минимум по 5 във всичките упражнения :), но не те съветвам, дори не те съветвам да копираш програмата. Избери си по 1-2 упражнения и давай!

  2. Когато чуеш думата културизъм първото нещо което
    се сещаш е Арнолд.Икона.Но...това е едната страна
    ...професионалната.А другата...от която сме всички
    останали...обикновенните ентусиасти е нещо много,
    много различно.С изключение на самите тренировки
    които упорито копираме с надеждата да сме като
    тях.Надеждата крепи човека,но на никого не е
    помогнала.
    Лично преди повече от 20г. имах "щастието" да
    тренирам по тези схеми и сплитове на големите.
    Тогава специализираната преса беше пълна точно
    с такива материали.Това продължи 3-4г.
    И тогава ставахме "напреднали" за 3 месеца. А ПОСЛЕ. 4 дневни СМАЗВАЩИ ТЯЛОТО сплитове с по 3 упр. по 5 серии за 3 мускулни групи в тренировка.ЧУДО.
    Много хора не вярват докато не им се случи.Уви. Аз също не бях изключение.От тогава ми остана само поуката.И изгубеното време.Но по добре късно
    отколкото никога.
    И днес не е по различно.За голямо мое учудване.
    И днес се правят същите неща и същите грешки.
    Повечето сме свидетели на всичко това.Защо ли?
    Защото има "хляб" във всичко това.Защото докато
    не се напатим и сблъскаме с реалността и най-вече
    не "узреем" с времето(единственото нещо което
    никога не стига в един човешки живот)не вярваме на много неща.А те са пред нас и ги виждаме - просто трябва да си направим правилните изводи.
    А ВРЕМЕТО СИ ВЪРВИ.И НИКОГА НЕ СПИРА.
    Както казва г-н Георгиев от трениране,хранене и
    химия най се е развило последното.А именно тя е
    разликата между "големите" на сцената и нас
    обикновенните простосмъртни.
    И тогава и сега има изключения-но кой им е
    обръщал внимание.Някакви си предразсъдаци.
    За около 50 хиляди години, Хомо сапиенс
    се е променил външно и вътрешно много малко.
    С изключение на мозъка.Използвайте го.
    Там се крие ключа за бараката(образно казано).

    ЧЕСТ И ПОЧИТАНИЯ НА АВТОРА.НА САЙТА.НА ВСИЧКИ
    ОКОЛО ТАЗИ НЕПОПУЛЯРНА КАУЗА.УСПЕХ.

    ОТ ВСИЧКОТО ТОВА НЕЩО КОЕТО ПРАВИ ЕКИПА ДОРИ И
    ЕДИН ДА ИМА ПОЛЗА(а с мен са винаги с 1 повече)
    ТО ВСИЧКИЯ ТОЗИ ТРУД СИ Е СТРУВАЛ.СЕМЕНЦЕТО НА
    СЪМНЕНИЕТО Е ПОСЯТО.УСПЕХ.

    П.П. Коментара ми е плод на силна емоция...
    но това ме кара да се чувствам жив.
    Бих искал да кажа още много неща но мисълта
    изпреварва писането.

    1. Много добър коментар. Взимайте по нещо от големите - не копирайте техните методи. Разберете какво е най-доброто за вас!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар