Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Арнолд Шварценегер - тренировка за гръб

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 18 фев. 12 от Александър Георгиев

Арнолд - набиранеАрнолд е идол и вдъхновение за милиони хора през последните 40 години.За обикновения трениращ той е все едно от друга планета,но ние все пак може да извлечем полза от неговите съвети,неговата упоритост и целенасоченост.Много малко хора могат да тренират като Арнолд и да имат неговите резултати,много малко.Той е с уникална генетика,а и да не забравяме,че е и първия известен културист,който призна за употребата на анаболни стероиди.Въпреки това всеки трениращ може да се учи от него и да приспособи наученото към своите възможности.

Тук ще представя една тренировка за гръб,която Арнолд препоръчва за средно напреднали.Всъщност за тази тренировка се изисква поне 6 месечен стаж.

1.Набиране на лост с широк хват 3х6-10 - Това упражнение оказва влияние върху най-широкия мускул на гърба и целия раменен пояс.То натоварва предимно горните и външни части на широкия гръбен мускул, а също така разтваря и лопатките.Набирането става докато брадичката не докосне лоста,след което отпускате бавно на долу до пълно увисване.Ако правите повече от 10 повторения и в трите серии, добре е да се прибави допълнителна тежест.

2.Гребане с щанга от наклон 3х 10 - Въпреки,че Арнолд прави това упражнение при водоравен наклон и дърпа щангата към гърдите,то за по-голяма безопасност е за предпочитане варианта на Дориан Йейтс.Това упражнение придава плътност на гърба и както казва Дориан - "лепи козунаци".Като бонус може да се прибави и натоварването върху еректорите на гърба.

3.Гребане с щанга хваната в единия край 3х10 - Това упражнение се прави като се натовари само единия край на лоста,а другия се застопори в някой ъгъл в залата.Ако нямате специална "V" образна дръжка която да прикрепите към лоста,то ще се наложи да променяте всяка серия положението на ръцете.Въпреки,че упражнението е сходно с предходното,то придава по различно натоварване.

4.Придърпване на тялото към вертикален лост 3х15 - Застанете до вертикален лост с крака близо до основата му и ръце хванали лоста на височината гръдния кош придърпайте тялото си назад докато широкия гръбен мускул не се разпъне напълно,след което се връщате в изходно положение.Това упражнение се използва за стречинг в края на тренировката за гръб и Арнолд го е взаимствал от легендарния Стив Рийвс.

Това е всичко 4 упражнения по 3 серии.Показаните серии са работни,загряващите са по усмотрение на всеки един.Арнолд препоръчва програмата да се прави два пъти седмично, но ако не се възстановителните ви способности не са от най-добрите,може би веднъж на 5-7 дни е по-удачно.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още