Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Класически метод за качване на тегло

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 18 дек. 11 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Метода, който ще ви представя в тази статия е бил едно от тайните оръжия за качване на тегло, на културистите от така наречената "стара школа". Той е предназначен предимно за мъже които искат да станат по-тежки. Програмата е доста опростена и съставена само от няколко базови упражнения.

След 10-15 минути загряване се прави следната тренировка.

1.Клек с щанга 1-3х10-15
веднага след това без почивка се прави второто упражнение
2.Пуловер с дъмбел 1-3х15-20
3.Повдигане от лег 1-3х6-8
4.Гребане с щанга от наклон 1-3х6-8
5.Раменни преси с щанга 1-3х6-8
6.Сгъване с щанга прав 1-3х6-8
7.Мъртва тяга 1-3х6-8

Описаните серии са работни,загряващите са от 1 до 3 в зависимост от упражнението и мястото му в програмата. В оригиналния си вид тази програма се прави три пъти седмично. Първата седмица се работи с по една серия от упражнение,втората с по две и от третата седмица с по три серии от упражнение.

Максималното време за изпълнение е три месеца, след което следва почивка или минаване на по-лека програма или и двете. Тази програмата е качила много килограми за времето си.

Аз лично обаче предпочитам по разумният и вариант. Времето се разделя на 3 периода от по 4 седмици.

1.Период - 4 седмици -тренира се 3 пъти седмично / общо 12 тренировки / с по 1 работна серия в упражнение.

2.Период - 4 седмици -тренира се 2 пъти седмично / общо 8 тренировки / с по 2 работни серии в упражнение.

3.Период - 4 седмици -тренира се на всеки 3 или 4 дни /общо 6 тренировки /с по 3 работни серии в упражнение.

След приключване на последния период се прави 1 или 2 седмици почивка. Цялата идея тук е, че с нарастване на натоварването от тренировка на тренировка, нараства и нуждата от време за възстановяване. По този начин възстановяването е максимално обезпечено. Трябва само добра храна и много желязо по щангите.

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

4 коментара

  1. Дори първия цикъл който е с 1-на серия позволява да се направи по метода В.И.Т.
    Почти всички програми в сайта от такъв тип маже да се изпълняват по В.И.Т. метода.
    Който има очи може да "види".

  2. Даа,доста пот се е ляла.Жалко че кризата е попречила иначе щеше да си покачил по вече маса.

  3. Тази седмица завърших "програмката".Насочих се към
    препоръчания от г-н Георгиев по-лек вариант който
    според мен и опита ми с такъв тип упражнения
    (които много харесвам) е реално изпълним за мо-
    ментното ми състояние и непрофесионалния ми
    статус.
    Мисля,че се получи и то добре.Не се и съмнявах.

    Не съм променял нищо в програмата за 1 период като включих 1 седмица почивка след периода.
    3 пъти седмично клек и тяга ми дойде малко множко.
    (3 загр. в пирамида).Доста обем стана.
    А се мислех за костелив орех!!!:P.

    За 2 период.Лека корекция.Разделих Рамо в
    едната а бицепс в другата тренировка след
    втората седмица.2 раб. серии.Доста пот се ля.:).

    3 период.Трен. на всеки 3 ден.След втората
    седмица на 4 дни.Схемата бицепс-рамо се
    запази.Все пак работните серии стават 3.
    (плюс 3 загр.).Зор.:P.
    Май посъбрах доста умора.:P.

    Заключение: качени по 5кг работна тежест
    на клек,гребане,тяга,лег в стриктна форма
    на изпълнение и 2кг тегло за целия период.
    Не е много на пръв поглед но е добре
    предвид не леките работни кг.Доволно!!!
    Вкарах доста въглехидрати за енергия и
    калориен излишък.Е...един "мускул" изпревари
    с едни гърди гърдите но...важно е да се
    върви напред.:).Белтъка-1гр на 1кг -на 82кг.
    Недостатъчно е...но...криза.Здраве да е.:).

    Но пък се сдобих с 3 "железни хляба".
    През двете седмици почивка от
    тренировки ще ги "смеля".

    По(-)здрави.

    1. Здравей Георги,
      радвам се,че си се доверил на програмата. Може да се изпълнява сляпо или пък както ти си направил да се вкара малко разум и личен елемент 🙂 Което всъщност е и идеята, на сайта - да провокира, най-силният ни мускул МОЗЪКА 🙂

      Сигурен съм,че ако бе успял да докараш белтъка до 2гр/кг качените килограми щяха да бъдат поне 5 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар