вторник , 23 октомври 2018
Начало » Тренировки » Класически метод за качване на тегло
Класически метод за качване на тегло

Класически метод за качване на тегло

Метода който ще ви представя в тази статия е бил едно от тайните оръжия за качване на тегло, на културистите от така наречената „стара школа“.Той е предназначен предимно за мъже които искат да станат по-тежки.Програмата е доста опростена и съставена само от няколко базови упражнения.

След 10-15 минути загряване се прави следната тренировка.
1.Клек с щанга 1-3х10-15
веднага след това без почивка се прави второто упражнение
2.Пуловер с дъмбел 1-3х15-20
3.Повдигане от лег 1-3х6-8
4.Гребане с щанга от наклон 1-3х6-8
5.Раменни преси с щанга 1-3х6-8
6.Сгъване с щанга прав 1-3х6-8
7.Мъртва тяга 1-3х6-8

Описаните серии са работни,загряващите са от 1 до 3 в зависимост от упражнението и мястото му в програмата.В оригиналния си вид тази програма се прави три пъти седмично.Първата седмица се работи с по една серия от упражнение,втората с по две и от третата седмица с по три серии от упражнение.Максималното време за изпълнение е три месеца, след което следва почивка или минаване на по-лека програма или и двете.Тази програмата е качила много килограми за времето си.

Аз лично обаче предпочитам по разумният и вариант.Времето се разделя на 3 периода от по 4 седмици.

1.Период – 4 седмици -тренира се 3 пъти седмично / общо 12 тренировки / с по 1 работна серия в упражнение.
2.Период – 4 седмици -тренира се 2 пъти седмично / общо 8 тренировки / с по 2 работни серии в упражнение.
3.Период – 4 седмици -тренира се на всеки 3 или 4 дни /общо 6 тренировки /с по 3 работни серии в упражнение.

След приключване на последния период се прави 1 или 2 седмици почивка.Цялата идея тук е,че с нарастване на натоварването от тренировка на тренировка,нараства и нуждата от време за възстановяване.По този начин възстановяването е максимално обезпечено.Трябва само добра храна и много желязо по щангите.

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. светльо

    Дори първия цикъл който е с 1-на серия позволява да се направи по метода В.И.Т.
    Почти всички програми в сайта от такъв тип маже да се изпълняват по В.И.Т. метода.
    Който има очи може да „види“.

  2. светльо

    Даа,доста пот се е ляла.Жалко че кризата е попречила иначе щеше да си покачил по вече маса.

  3. Георги Колев

    Тази седмица завърших „програмката“.Насочих се към
    препоръчания от г-н Георгиев по-лек вариант който
    според мен и опита ми с такъв тип упражнения
    (които много харесвам) е реално изпълним за мо-
    ментното ми състояние и непрофесионалния ми
    статус.
    Мисля,че се получи и то добре.Не се и съмнявах.

    Не съм променял нищо в програмата за 1 период като включих 1 седмица почивка след периода.
    3 пъти седмично клек и тяга ми дойде малко множко.
    (3 загр. в пирамида).Доста обем стана.
    А се мислех за костелив орех!!!:P.

    За 2 период.Лека корекция.Разделих Рамо в
    едната а бицепс в другата тренировка след
    втората седмица.2 раб. серии.Доста пот се ля.:).

    3 период.Трен. на всеки 3 ден.След втората
    седмица на 4 дни.Схемата бицепс-рамо се
    запази.Все пак работните серии стават 3.
    (плюс 3 загр.).Зор.:P.
    Май посъбрах доста умора.:P.

    Заключение: качени по 5кг работна тежест
    на клек,гребане,тяга,лег в стриктна форма
    на изпълнение и 2кг тегло за целия период.
    Не е много на пръв поглед но е добре
    предвид не леките работни кг.Доволно!!!
    Вкарах доста въглехидрати за енергия и
    калориен излишък.Е…един „мускул“ изпревари
    с едни гърди гърдите но…важно е да се
    върви напред.:).Белтъка-1гр на 1кг -на 82кг.
    Недостатъчно е…но…криза.Здраве да е.:).

    Но пък се сдобих с 3 „железни хляба“.
    През двете седмици почивка от
    тренировки ще ги „смеля“.

    По(-)здрави.

    • Александър Георгиев

      Здравей Георги,
      радвам се,че си се доверил на програмата. Може да се изпълнява сляпо или пък както ти си направил да се вкара малко разум и личен елемент 🙂 Което всъщност е и идеята, на сайта – да провокира, най-силният ни мускул МОЗЪКА 🙂

      Сигурен съм,че ако бе успял да докараш белтъка до 2гр/кг качените килограми щяха да бъдат поне 5 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...