Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Джон Гримек

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 21 дек. 11 от Александър Георгиев

Джон Гримек е роден през 1910 година в Ню Джърси и е син на словашки емигранти. Той е един от най-популярните културисти в историята и може би най-силния такъв в предстероидната ера.

През 1936 година участва с отбора на САЩ по вдигане на тежести в Олимпийските игри в Берлин. Бодибилдинга по това време набира популярност в САЩ и Гримек решава да се отдаде изцяло на него. Може да се каже, че 40-те е десетилетието на Джон Гримек.

Гримек остава непобеден до оттеглянето си, като през 1948 година, на 38 години, побеждава не кой да е, а изгряващата звезда по това време Стив Рийвс. След оттеглянето си от активна състезателна дейност, Гримек продължава да тренира сериозно. Едно малко известно негово постижение е клек с 180 килограма, но забележете правил е тези клекове в края на шейсетте си години. Колко хора на 60 и отгоре могат да го направят?

Пак ще отбележа, че Гримек е изграждал мускулите си преди стероидите да се появят в бодибилдинга. Истинската стойност на това е неговото дълголетие в спорта и високите силови постижения на сериозна възраст. На 18 ноември през 1998 година Джон Гримек умира на 88 годишна възраст.

Ето и някои негови титли:
-Перфектен мъж -1939г.
-Мистър Америка -1940г. и 1941г.
-Най-мускулест мъж в Америка -1946г.
-Мистър Свят -1948г.
-Мистър САЩ -1949г.

Джон Гримек е имал и сериозни размери.Размери направени с яки тренировки и здрава храна.Нима е възможно?

Е ето резултатите постигнати преди 70 години.

-ръст-174см
-тегло-88,5см
-гръден кош-128см
-талия-78,5см
-ръце-46,5см
-бедра-68,5см
-прасци-45см

Сериозно постижение нали? Днес тези размери се постигат предимно със стероиди, а какво ни пречи да се постигне без тях? Или сме много изнежени или бързаме прекалено. Време е да помислим....

Как е тренирал ли? 

Отговор на този въпрос дава най-добре, неговият добър приятел и дългогодишен тренировъчен партньор Харис Паскал в книгата си "Системата Боско".

Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече

2 коментара

    1. Цялото тяло 3 пъти седмично само с базови упражнения. Пример може да видиш в статията „Ударен метод…“ от миналата седмица!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар