неделя , 16 юни 2019
Начало » Бодибилдинг пионери » Джек Делинджър
Джек Делинджър

Джек Делинджър

Тази кратка статия е посветена на още един от бодибилдинг пионерите.Джек Делинджър е роден през 1926 година на 22 юни в град Оукланд,щата Калифорния.Повлиян от звездата по това време Джон Гримек,той започва да тренира на 16 годишна възраст.През 1946 година, след само четири години упорити тренировки,той печели първото си състезание Мистър Северна Калифорния.По това време неговата фигура съвсем не е била идеална.Долната част изоставала в сравнение с горната част на тялото му.По съвет на своя съвременник Стив Рийвс той започва да тренира упорито за да изгради едно балансирано тяло.Не след дълго през 1949 година печели титлата Мистър Америка, а е само на 23 години.Вече е в елита на бодибилдинга редом до Рийвс и Гримек.По късно същата година създава семейство и кръщава единственият син на своя идол Джон Гримек.
Делинджър продължава да тренира упорито и през 1956 година достига върха в своята кариера.На 30 годишна възраст той печели най-голямата титла по това време Мистър Свят,като побеждава не кой да е, а самия Бил Пърл.Джек Делинджър успява да изгради една от най-обемните и плътни физики за своето време.За да придобиете реална представа ще предоставя и размерите,които постига в най-добрата си форма.
ръст-173см
тегло-93кг
гръден кош-132см
талия-79см
ръце-48см
бедра-67см
прасци-44см
Както се вижда сериозни размери,всичко това е постигнато в предстероидната ера,добавките са били само в идеен проект,а сплит тренировките не популярни.
Ето и една типична тренировка на Джек Делинджър за покачване на мускулна маса:

1.Повдигане от лег 3х9-15
2.Гребане с щанга 3х9-15
3.Гребане до брадичката от стоеж 3х9-15
4.Сгъване с щанга 3х9-15
5.Клек 3х9-15

Основната идея на тази семпла програма е постепенното увеличаване на тежестта.Започва се с тежест,която позволява да се направят 3 серии от по 9 повторения.Когато се достигне до 3х15 с първоначалната тежест, следващата тренировка тя се увеличава и се почва отново от 3х9.Простотата на тази програма показва,че покачването на мускулна маса не зависи от „сложни“ и „завъртяни“ методи,разни „усилватели“ и други елементи, които ни заобикалят в момента.Джек Делинджър е поредния пример за това.

Бодибилдинг Анатомия!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*