Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Джек Делинджър

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 29 дек. 11 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренираи.БГ! Тази статия е посветена на още един от бодибилдинг пионерите - Джек Делинджър

Джек Делинджър е роден през 1926 година на 22 юни в град Оукланд, щата Калифорния. Повлиян от звездата по това време Джон Гримек, започва да тренира на едва 16 годишна възраст. През 1946 година, след само четири години упорити тренировки, той печели първото си състезание Мистър Северна Калифорния!

По това време неговата фигура съвсем не е била идеална. Долната част изоставала в сравнение с горната част на тялото му. По съвет на своя приятел Стив Рийвс, започва да тренира упорито, за да изгради едно балансирано тяло.

Не след дълго през 1949 година печели титлата Мистър Америка, а е само на 23 години. Така влиза в елита на бодибилдинга редом до Рийвс и Гримек. По късно същата година създава семейство и кръщава единственият син на своя идол Джон Гримек!

Делинджър продължава да тренира упорито и през 1956 година достига върха в своята кариера. На 30 годишна възраст той печели най-голямата титла по това време Мистър Свят, като побеждава не кой да е, а самия Бил Пърл! Джек Делинджър успява да изгради една от най-обемните и плътни физики за своето време. За да придобиете реална представа ще предоставя и размерите,които постига в най-добрата си форма.

ръст-173см тегло-93кг гръден кош-132см
талия-79см ръце-48см бедра-67см
прасци-44см

Както се вижда сериозни размери,всичко това е постигнато в предстероидната ера, добавките са били само в идеен проект, а за сплит тренировки тепърва започвало да се говори.

Ето и една типична тренировка на Джек Делинджър за покачване на мускулна маса.

1.Повдигане от лег 3х9-15
2.Гребане с щанга 3х9-15
3.Гребане до брадичката от стоеж 3х9-15
4.Сгъване с щанга 3х9-15
5.Клек 3х9-15

Основната идея на тази семпла програма е постепенното увеличаване на тежестта. Започва се с тежест, която позволява да се направят 3 серии от по 9 повторения. Когато се достигне до 3х15 с първоначалната тежест, следващата тренировка тя се увеличава и се почва отново от 3х9.

Простотата на тази програма показва, че покачването на мускулна маса не зависи от „сложни“ и „завъртяни“ методи, разни „усилватели“ и други елементи, които ни заобикалят в момента. Джек Делинджър е поредния пример за това.

Тренировъчни Програми от Старата Школа

Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още