Искате ли по – голям бицепс?

18 Flares 18 Flares ×

голям бицепсЗдравейте приятели, искам днес да ви представя една уникална комбинация, натоварваща по неповторим начин бицепса.

Както знаем бицепса заедно с гърдите са най-показваните мускулни групи и разбира се най-тренирани.Това не е съвсем правилно, но в някоя от следващите статии ще споделя какво мисля по въпроса.Бицепса е олицетворение на бодибилдинга.

Няма начин да не сте чували въпроса “колко ти е ръката”  или “я стегни мускула” като под това се има в предвид разбира се бицепса.

Не зависимо колко ни е обиколката на ръката винаги ще искаме още и още.Тази ненаситност ни е заложена в природата. Както неопитния новак иска да увеличи ръката си от 30 см на поне 35 см, така и напредналия, който има вече впечатляваща обиколка иска увеличение с “поне” 1-2 см. Едно е ясно новобранец или не всеки иска още малко месо по ръцете си.

Тази семпла програма  прочетох преди няколко години и разбира се бях нетърпелив да я опитам.По това време бях застинал на едно място и нововъведението,което приложих ми даде начален тласък за нов растеж.

Програмата за бицепс се състои само от две упражнения:

  1. Сгъване с дъмбели с хват “чук”
  2. Скотово сгъване

Ето и поясненията – след добро загряване на бицепса взимаме два достатъчно тежки дъмбела с които можем да направим 8 стриктни повторения. Дъмбелите държим така както държим чук, от там идва и наименованието “хамър сгъване”.След като сгънем ръката си завъртаме китката  така,че палеца да сочи навън от нас а кутрето към нас,задържаме за секунда и връщаме обратно,след което спускаме дъмбела бавно под контрол.Още седем такива повторения и серията е готова.Когато можем да правим повече от 8 тогава взимаме малко по-тежки дъмбели.Дали ще редуваме ръцете или ще сгъваме едновременно – няма значение, важното е да сме прави.

След като завършим серията с дъмбелите, идва ред за “скота” и то без да почиваме. Скотовото тук е малко по-различно,прави се от обратната страна на пейката и с прав лост.Така, се получава наклон от 90 градуса,което е важно за целта. Правия лост също е важен, а още по важен е хвата – той е с всичките пръсти от една страна или така наречения “маймунски хват”. Така правим една серия с 12 повторения до отказ.

Както забелязахте и двете упражнения се правят в суперсерия.В оригиналния вариант се препоръчват 8 такива суперсерии, но за мен бе твърде много, аз се ограничих с 3 суперсерии,които в последствие станаха две.Но вие ще си прецените по колко да правите.

Тази комбинация натоварва изцяло бицепса и брахиалиса. Нямате си представа какво напомпване се получава – уникално е.

Ако търсите нови начини за стимулация или ви трябва  разнообразие,то опитайте тази комбинация и ще “напомпите” бицепса така,както никой друг път.

-15 уникални упражнения, които ще ви помогнат да развиете големи и силни ръце по-бързо!

18 Flares Facebook 18 Google+ 0 Twitter 0 18 Flares ×

Tags: , , , , , , ,

2 Responses to Искате ли по – голям бицепс?

  1. Тодор
    11.07.2013 at 14:03

    Значи:
    1. Държим дъмбелите до бедрата и започваме да вдигаме свиваме ръката, като правим въртеливо движение докато не си видим юмрука един вид пускаме и като си направим повторенията примерно 8 веднага след това отиваме на скотовата пейка.
    2. Трябва да застанем от обратната страна на скотовата т.е откъм поставката за лоста, а там където сядаме да си сложим правият лост и оттам да го взимаме. Хвата е под хват, но на какво разтояние на равно на раменете ли?
    Правилно ли съм разбрал?

    • Александър Георгиев
      11.07.2013 at 19:42

      Точно така! :)

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

Категории

РЕКЛАМА

Намерете ни във Facebook

Copyright © 2011 - 2014 trenirai.bg. Всички права запазени! Чрез ползването на сайта вие изрично се съгласявате да прилагате предоставената информация на свой собствен риск!
DMCA.com